luni, 28 iunie 2010

Impresii de vacanta gratis la Mamaia

Va invitam pe toti, cei care ati petrecut vacanta gratis la Mamaia, sa ne trimiteti, aici pe blog, impresiile si fotografiile (link la album foto) cu care ati ramas...

Ca sa postati cu usurinta, alegeti Nume/Adresa si introduceti numele vostru, iar la adresa introduceti http://www.mamaia360.ro/

21 de comentarii:

1. Astazi vremea a fost perfecta de admirat Mamaia de sus, din telegondola.

RăspundețiȘtergere
  2. E marti ... Vor fi sau nu trei ceasuri rele? Primul pare a fi acum dimineata :(. Vremea e destul de mohorata, dar nu-i nimic. E numai buna de Delfinariu.

3. variante de raspuns in cromatica bacoviana...

4. LA EXTRAGEREA DE MIERCURI/ADY VA FI CASTIGATOARE/VA FACE PLAJA SI BAIE IN MARE/CU FAMILIA SI ECHIPA MAMAIA 360 !!! DA DOAMNE

RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI!!!ROXANA.esti rac ca si mine(17 iulie)si esti si din Galati.

6. Poze cu castigatorii saptamanii a doua: http://ro.fotoalbum.eu/igrig/a495767

7. Fotoalbum 2: http://ro.fotoalbum.eu/igrig/a495772

RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

9. Fotoalbum 4: http://ro.fotoalbum.eu/igrig/a495777

10. Fotoalbum_3: http://ro.fotoalbum.eu/igrig/a495774

RăspundețiȘtergere
  11. Salutare Violeta si Echipa Mamaia360! A fost o vacanta minunata si ... a trecut intr-o clipa! Acum incerc sa ma reacomodez cu ritmul de la birou :).
    Impresii de vacanta ... Bine ca am redescoperit Mamaia si nu mai e nevoie sa merg in Grecia. Si asta doar multumita concursului Mamaia360. Plaja curata (la Best Western Savoy - de fapt in toata statiunea cred, dar cea de la Savoy e sigur asa), terase, restaurante, shopping, telegondola ... de toate pentru toti!
    Daca vreti sa admirati apusul este obligatoriu sa mergeti pe terasa de la Hotel Piccadilly ... e o priveliste minunata! Si terasa grozava! Si au un strudel cu mere nemaipomenit ;), meniu cu peste ... Of deja imi vine sa ma urc in tren pentru o noua vacanta. Dar mai lunga pentru ca o saptamana efectiv a zburat!

12. Buna fetelor,
    Acum ati redescoperit Mamaia si puteti veni aici in vizita.

13. Recomand turistilor cu copii mici sa mearga mai intai la Aqua Magic Land. Acolo n-am vazut nici un pitic plangand ca nu vrea in apa. :) Ioana (fica mea) ma intraba mereu: cand mai mergem la balena? Fotografiile realizate acolo o mai linistesc. Au si cei mai in varsta posibilitati de distractie pt. intreaga zi. Ioana la Aqua Magic Land: http://ro.fotoalbum.eu/igrig/a496993

RăspundețiȘtergere
  14. Am fost in primul nostru concediu la mare cu baietelul nostru Matei care s-a indragostit din prima zi de receptionera de la hotelul Piccadilly careia i-a si zis"domnisoara frumoasa".Au fost 9 zile minunate in acest hotel extraordinar din toate punctele de vedere:al personalului,al locatiei,al peisajului...ce sa mai zic...minunat...chiar daca vremea nu a tinut cu noi am gasit ce sa facem prin imprejurimi,in satul de vacanta,in minunatul parc din Constanta,la acvariu si tot asa...as mai petrece un minunat sejur in acest hotel minunat pe vreme mai buna poate

15. Acum va urmaresc in direct pe internet.Abia astept extragerea de maine.Poate maine,pe timpul asta voi vorbi cu Violeta la telefon si spunandu-mi ca am castigat.Ar fi un cadou nemaipomenit.DISTRACTIE PLACUT SI MULT SOARE LA BORD!!!

16. Ady, stim ca e ziua ta undeva pe 19, parca, nu?! Pai nu-ti mai trebuie decat un pic de noroc maine si gata, vii la Mamaia! Iti tinem pumnii stransi iar tu roaga-ti prietenii sa urmareasca maine tragerea la sorti... ca sa ai mai mult noroc! ;)

RăspundețiȘtergere
  17. Buna. Martea trecuta, 06.07.2010, am primit un telefon pe la ora 9.15 AM de la Echipa Mamaia360, ca sunt rezerva în locul drei CLAUDIA SERAMFICIUC din Focşani si trebuie sa vin la mare la Hotelul Piccadilly. Va daţi seama ca am rămas mută de surpriză la început după care am pus detaliile la punct, am închis telefonul şi am sărit în sus de bucurie. În următoarele 5 minute ştia toată unitatea că Dana Radu zisă DANEZA1971 a câştigat un sejur la mare, în staţiunea Mamaia - Hotel Piccadilly. Bineînţeles că mi-am sunat fetiţa, care era la socri în vacanţă, părinţii şi toate rudele, care mi-au venit în cap la ora respectivă.
    Nu am mai avut răbdare şi mi-am făcut cerere de 4 zile CO şi bilet de voie de la ora 12.30.
    Dar parcă era un făcut. Atunci toate fetele din subordine au venit să ceară materiale igienico-sanitare, şefu mi-a cerut să întocmesc un act adiţional, o adresă şi un referat.
    M-au apucat transpiraţiile: "Măi, fraţilor, eu trebuie să plec la mare astăzi. Lăsaţi-mă să plec."
    În fine, cu chiu cu vai am plecat, nu la ora 12.30 ci la 12 punct.
    Continuarea o citiţi pe blogul meu http://daneza1971.blogspot.com/2010/07/o-mare-surpriza.html

RăspundețiȘtergere
  18. Am citit! Frumos! Astept continuarea si cat mai muuuuulte poze!

19. Clotilde, am foarte multe poze pe facebook. Daca ai cont pune-l aici si iti fac cerere de prietenie sau intra pe http://picasaweb.google.com/110507389829029875468/SUPERMAMAIA2010#, ii dai copy si paste sus langa casuta si intri in albumul meu picasa sa vezi poze.
    Nu sunt toate, o sa mai pun poze.
    Sper sa iti placa.
    Daneza

20. O vacanta reusita si nesperata

Acum ceva timp in urma , nevasta-mea a descoperit un nou concurs la care se putea castiga o vacanta de 7 zile la Mamaia. Nu mamaia mea , ci statiunea de pe Litoralul Romanesc. Concursul a fost lansat de www.mamaia360 si Ipix Romania. La inceput am crezut ca este o gluma la fel ca multe alte concursuri lansate pe internet. Surpriza a fost insa foarte mare ca dupa numai doua saptamani de participare la concurs sa fiu desemnat unul dintre castigatori si mai mult decat atat am fost extras pentru a-mi petrece vacanta la hotelul Best Western Savoy****, un hotel la care nu mi-as fi putut permite sa stau din salariul de ,, nesimtit " pe care il am la stat. Dupa numeroase peripetii legate de validarea premiului si de obtinerea concediului , a venit si ziua mult asteptata de plecare spre litoral . Am ajuns la hotel unde ne-am intalnit cu reporterul de vacanta care ne-a prezentat programul pentru zilele urmatoare. Violeta pentru ca acesta este numele ei , ne-a rezervat si alte surprize pentru aceasta saptamana de vacanta. Miercurea participam la extragerea castigatorilor pentru vacanta urmatoare , desfasurata la AquaMagic iar joi participam la un curs gratuit de windsurfing la hotelul Piccadilly pe lacul Siutghiol , oferit de Lulu instructorul de windsurfing. Daca AquaMagic nu a fost o noutate pentru ca am mai fost , experienta plimbarii pe ,, placa cu vela " a fost extraordinara. Desi nu pare foarte complicat daca privesti de pe mal , cand te urci pe placa iti dai seama ca este chiar greu. Placa se misca tot timpul , vela era foarte grea desi avea vreo 3 kile , noi cursantii nu prea reuseam sa stam drepti si cadeam la fiecare manevra , lucruri cu care l-am cam disperat pe Lulu si dupa ce ca eram aerieni mai faceam si bascalie unii de altii. Noroc ca Lulu a avut rabdare si a reusit sa ne invete sa plutim si sa ne descurcam cu manevrarea velei astfel incat acum pot sa incerc si alta data sa fac windsurfing. Acum referitor la cazare , ce pot sa spun ? Isi merita pe deplin cele ****. Din pacate nu este prea accesibil marii majoritati a salariatilor , la fel si ,, chioscaretele " de pe plaja care neavand nimic special amenajat iti vand paharul de bere cu 8 - 9 lei. De , ce sa-i faci , zona de fite. Recomand aceasta parte a statiunii Mamaia celor care au bani si care doresc sa stea departe de vacarmul si aglomeratia din sudul statiunii unde se afla Satul de Vacanta si centrele comerciale. Vremea a fost nemaipomenit de buna , apa marii a fost foarte calda si curata , cu toate ca la plecare prognoza meteo era extrem de pesimista pentru acea saptamana. Parerea mea e ca Mamaia este cu adevarat ,, Perla Litoralului Romanesc " si merita sa-ti petreci vacanta aici , chiar daca snobii spun ca este mai frumos in Bulgaria sau Grecia , parere confirmata si de aglomeratia din statiune unde cu greu gaseai un loc de parcare . Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care au facut posibila aceasta vacanta si sper sa tina cat mai mult pentru a putea beneficia cat mai multi de aceasta oportunitate .