miercuri, 7 iulie 2010

Castigatorii care vin la Mamaia din 12 iulie

Iata, castigatorii care vin gratis la Mamaia, incepand cu 12 iulie 2010, prin concursul cu cele mai multe vacante gratuite oferite vreodata in turismul romanesc:

Adrian Buscan din Bucuresti la Hotel Dorna***,
Bogdan Leparda din Bucuresti la Hotel Tomis***,
Valentin Marinescu din Braila la Hotel Best Western Savoy****,
Sorin Hritescu din Galati la Hotel Ovidiu**,
Veronica Sucila din Iasi la Hotel Piccadilly**.

Aceasta saptamana a fost aproape in exclusivitate a baietilor. Daca saptamana trecuta la tragerea la sorti numai fetele au fost norocoase, saptamana aceasta compensam: avem 4 baieti si o singura fata. Tot in aceasta saptamana am extras si 5 rezerve; rezervele vor inlocui castigatorii in cazul in care acestia nu reusesc sa ajunga la Mamaia luni, 12 iulie 2010. Aceasta regula noua am inclus-o din aceasta saptamana, ca urmare a  experientei din ultimele doua saptamani cand 2 sejururi s-au pierdut pentru ca cei nominalizati nu au ajuns in Mamaia desi au confirmat.

Te invitam sa vezi/revezi transmisiunea live a tragerii la sorti aici: www.mamaia360.ro/live (da click sub ecran pe VeziToateInregistrarile, dupa care cauta inregistrarea de care esti interesat).

Intra apoi pe http://www.reportervirtual.ro/2010/07/concurs-start-spre-mamaia-3.html sa citesti cel mai bun articol despre statiunea Mamaia. Articolul a fost scris de Sorin Hritescu, electrician, care a creat un blog pentru prima oara special pentru a castiga o vacanta gratis la mare. Concursul dedicat blogger-ilor este organizat de Tiberiu Lovin (blogger cu state vechi si citit de lume multa in fiecare zi) in parteneriat cu MAMAIA360.RO. La mult succes bloggerilor pentru ca reportervirtual.ro mai are inca 2 sejururi de 7 zile de oferit pentru cel mai bun articol despre statiunea Mamaia.

18 comentarii:

1. Felicitari din tot sufletul castigatorilor!
    Poate vor avea parte si de vreme frumoasa, asa cum se anunta prognoza pentru saptamana viitoare!

RăspundețiȘtergere
  2. Clotilde, vremea e un pic atipica sezonul asta. Se vede, de altfel, in toata tara ce se intampla.

Si in Mamaia, la meteo spun ca ploua iar aici e soare... probabil pt ca prognoza se elaboreaza pe baza unor statistici/modele care, in acest an atipic, nu se mai aplica.

Dar daca nu e soare, facem windsurfing. :)

3. Imi pare rau ca n-ati mai avut emisie astazi!:(
    Sa stiti ca v-am trimis ceva soare de la Focsani, pentru ca a fost berechet aici, dupa-amiaza si lumea nu prea avea ce face cu el. Sper ca pana maine sa si ajunga la voi, ca sa puteti face plaja! Vantul l-am oprit insa! Era cam nervos!:)

4. Multumim pentru soare, il astaptam cu nerabdare. Bine ca ai oprit vantul, speram sa le oferim inca o sansa de a face windsurfing Simonei si lui Gabi.
    Maine la 11:00 transmitem meteo, iti vom spune daca a ajuns soarele tau. Daca nu, trimitem elicopterul dupa el sau pe Lulu cu vela.

RăspundețiȘtergere
  5. O.K! Daca nu ajunge...il prefer insa pe Lulu cu vela, elicopterele sa le lasam, ca au treaba: cara ajutoare pentru sinistratii de la inundatii!

6. Buna Clotilde,
    Ai vazut ca soarele a ajuns la Mamaia. E drept ca a plecat mai departe, dar multumim si pentru cele cateva minute de soare, trimis tocmai de la Focsani.

RăspundețiȘtergere
  7. Placerea a fost de partea mea!

8. Vreau sa imi crez blog dar nu stiu cum?
    Ajutati-ma

RăspundețiȘtergere
  9. Vreau sa imi crez blog pe www.mamaia360.ro dar nu stiu cum?
    Ajutati-ma adresa mea de e-mail este adina_lixy@yahoo.com

10. Uite ce norocosi sunt castigatorii de saptamana asta! Ma uit chiar acum la ei, live si e super vremea la mare!
    Hai, distractie placuta si bucurati-va de timpul frumos!

RăspundețiȘtergere
  11. Of,doamne,nu am avut noroc sa fiu cu voi azi ca sa petrecem impreuna.Poate ca saptamana care vine voi avea noroc la extrageri.SOARE CAT MAI MULT,PENTRU UN BRONZ CAT MAI PLACUT!!!VA SALUTA ADY.

12. Mult noroc la tragerea la sorti, poate ne vedem la Mamaia.

13. Foarte tare faza cu Bogdan! Chiar ma intrebam cat mai ramane singur la mare. Uite ca intalnirea lor "pe intuneric" s-a transformat intr-o vacanta minunata la mare! Poate si-au facut timp sa vada si un rasarit de soare la mare! Ar fi fost minunat!

RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua si bine v-am descoperit, dragi impatimiti ai vacantelor (speram cu totii) de vis!

Urmaresc de cateva luni bune comentariile de pe acest site, in speranta unui sejur de vis in aceasta vara. Am castigat acest un sejur in statiunea Mamaia, hotel Dorna, printr-un site care se ocupa de imaginea litoralui romanesc mai exact http://www.mamaia360.ro carora le multumim foarte mult.
    Drumul l-am parcurs cu masina proprie, aprox. 4ore, tinand cont ca aveam alaturi pe fetita noastra Irina de 1 anisor si 4 luni,sotul meu a condus prudent tot drumul.

Am ajuns la ora 13, si prima surpriza, (placuta) am fost cazati imediat. Am uitat de parcare... am avut norocul ca tocmai pleca o familie, am gasit un loc f. bun, lateral fata de intrarea in hotel. Trebuie sa remarc faptul ca parcarea era pazita si a fost gratuita.

Hotelul este cu 4 etaje, inconjurat de verdeata, copaci, mesteceni superbi, o terasa unde serveam masa, piscina cu sezlonguri gratuite si un bar cu program 10-23, daca bine imi aduc aminte. Restaurantul unde se servea masa (cei care doreau, eu am preferat terasa de langa piscina) era cochet, cu aer conditionat, si un barulet unde puteai servi bauturile free -2 feluri de vin, tarii autohtone, sucuri la dozator si cafea.

Ei, si acum intervine prima nemultumire si primul incident. Micul dejun incepea la ora 8. Dar dorinta noastra (a mea si a sotiei) era sa bem o cafea pe terasa, in liniste. La prima tentativa, am fost lasat in pace, am simtit doar niste priviri taioase din partea personalului. Dimineata urmatoare, un: domn: pe nume Paris (am aflat ulterior) mi-a atras atentia ca programul incepe la ora 8. Eu i-am raspuns ca nu doresc decat o cafea si nimic altceva. S-a aprins instantaneu, a inceput sa strige, a urmat un schimb de replici, ce mai, un gust amar care nu mi-a trecut nici azi... :). Un alt aspect negativ, in seara cand ne-am cazat, (era sambata) am prins o nunta, e drept in alt restaurant, alaturat, dar care a creeat o stare de disconfort.

Despre masa, nu am nimic de reprosat, din contra, am avut de toate, s-a mancat pe saturate, se vedea ca vor sa multumeasca turistii. Dimineata aveai ce alege, de la clasicele mezeluri si branzeturi, crenwursti, oua in mai multe feluri, salate pana la cereale, lapte, ceai, paine de toate tipurile, chiar si prajitor de paine, unde se facea coada. La amiaza, erau 2-3 ciorbe si o supa, felul 2 erau diverse combinatii: cartofi, orez, fasole cu tot felul de fripturi, de porc, pui, vita. Peste iar, in tot felul de aranjamente, intr-o zi era chiar si rondele de rechin. multe salate, nu sunt eu expert in bucatarie, ci doar la mancat... Cina era si ea diversificata, iar tot a doua seara am avut seri tematice, gen seara franceza, seara italieneasca, seara, greceasca. Apreciez faptul ca au "atasat" acestor seri o formatie micuta, cu o cantareata, care interpreta melodii din tara respectiva.

Plaja, se afla la aprox100-150. de metri de hotel, pe o alee serpuind printre masini parcate si spatii ale altor hoteluri. Este ingusta, dar nu aglomerata, am gasit loc pentru cearceafuri, sezlongurile erau contracost. Internetul in hotel nu stiu daca era wireless, stiu ca erau 2 calculatoare, doar unul avea internet, dar erau vesnic ocupate de copii. poate noaptea, tarziu...

Ce sa va mai zic? Dorna e un hotel pentru linistiti, pentru odihna si... ingrasare. Daca nu ar fi fost acel nea paris, pt. mine ar fi fost super. Ah, si inca un incident: barul de la piscina e singurul loc unde se serveste bere, la dozator. Intr-o seara, dupa un meci de fotbal vizionat in holul hotelului, suporterii au vrut sa sarbatoreasca. Nu au vrut, insa, si gazdele noastre. De aici, nemultumiti, vociferari, tot tacamul. Totusi, daca trag linie, cred ca a fost un sejur bun. Daca am omis ceva, va rog sa ma intrebati, sunt la primul rewiew si...fetita noastra a fost fascinata de broscutele testoase si gastele din gradina hotelului si de libelule care zburau seara.
    Totul a fost superb si ne-a placut foarte mult acest hotel.

RăspundețiȘtergere
  15. Mda...frumos, n-am ce spune! Insa...pentru ca exista un "insa", trebuie sa spun ca, din pacate, nu prea ai fost originala. Spun asta pentru ca EXACT acelasi review, este scris in alta parte, cu trei mici diferente si anume:
    - concediul respectiv era din 2009 si nu era castigat,
    - tu ai facut 4 ore pe drum in loc de 6,
    - autorul avea un permis de conducere de trei luni, iar tu un copil de un an si ceva.
    Daca ai fi citit mai atenta "ce-ai postat", ai fi vazut ca ai scris ca te-ai cazat sambata, poate doar daca ai ajuns mai devreme la mare, pentru ca sejurul gratis oferit de mamaia360.ro incepe lunea.
    "Originalitatea" ta a intervenit doar in fraza de sfarsit, cu broscutele.
    In cazul in care esti aceeasi persoana cu autorul original al postarii, imi fac mea culpa. Desi vad ca esti din Bucuresti, iar cel care a scris prima data review-ul este din Brasov.
    In cazul in care nu crezi ce-am spus mai sus, aici gasesti dovada: http://amfostacolo.ro/romania-pareri,15/mamaia,90,1135/dorna,5399/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__8022.htm

RăspundețiȘtergere
  16. Oooooops!!! Asteptam clarificarile, Adina, asa cum spune si Clotilde.

17. am fost in Mamaia anul acesta in vacanta. nu mai fac aceasta greseala in curand. serviciile lasa de dorit. personalul nu stie sa fie amabil, lipseste flexibilitatea cu totul. nu am fost din copilarie pe litoralul romanesc, ma intorc peste alti 20 de ani.

18. Stimate Anonymous! Dupa parerea mea cred ca esti invidioasa ca nu ai fost una dintre castigatoarele acestui concurs(ai vorbit de rau acest concurs in trecut,in prezent si sigur si in viitor).Iti urez ca la anul cand se va relua concursul sa fii una dintre castigatoare si iti vei schimba in totalitate aceste idei.Eu am fost una dintre castigatoarele seriei cu nr.10 si a fost un sejur pe cinste.Te saluta ADY si incearca sa fii mai optimista.