vineri, 9 iulie 2010

Mamaia, stațiunea copiilor

Copii au fost la putere la MAMAIA360.RO. Câștigătorii de săptămâna aceasta au ales să vină însoțiți de copii lor, Dana a venit fiica ei de 9 ani, Cristina, Ionela și Lucian au venit cu fetița lor de un 1 an și 7 luni, Ioana, Lidia a venit cu micuța Lavinia, de 1 an si 9 luni, și cel mai mic dintre princhindei, Sebi, de 1 an si cinci luni, a venit însoțit de părinții lui Ioana și Andrei.
Hotelurile la care sunt cazați câștigătorii noștri sunt ideale pentru familiile care vin cu cei mici la mare.

La etajul 1, la hotelul Best Western Savoy****, unde sunt cazate Lidia și fetița ei Lavinia, există un spațiu special amenajat pentru copii. Lidia spune că într-o dimineață la ora 6 când cea mică nu vroia să doarmă, a coborât pe plajă. Ea se aștepta să fie singură la acea oră, însă surpriză, plaja era plină de mămici care își plimbau copii.

Ionela, mama Ioanei, cazată la Hotel Tomis***, spune că pe plaja hotelului sunt foarte mulți copii, iar holul hotelului este plin de căricioare și jucării gonflabile. În plus Hotelul Tomis, oferă șezlonguri gratuite pentru oaspeții săi.

Andrei, tatăl lui Sebi, spune că acesta este îndragostit de piscina pentru copii și de cele 2 broaște țestoase din hotelul Dorna***. Cei trei profită de serviciile all inclusive ale hotelului, așa că petrec mult timp pe terasa de lângă piscină.

Cristina, fetița Danei, spune că îi place la hotelul Piccadilly** pentru că are teren de joacă în curtea interioară. Printre copii cazați aici ea și-a făcut câțiva prieteni de joacă.

Cireașa de pe tort este Aqua Magic Land, parcul de distracții care are piscine și topogane pentru cei mici și cei mari.

Cu toții au fost de acord ca stațiunea Mamaia este ideală pentru copii mai ales pentru că apa mării nu este deloc adâncă și există salvamari la tot pasul.

În această săptămână, Mamaia ne-a convins că este o excelenta stațiune pentru familiile cu copii.

2 comentarii:

1. Buna ziua si bine v-am descoperit, dragi impatimiti ai vacantelor (speram cu totii) de vis!

Urmaresc de cateva luni bune comentariile de pe acest site, in speranta unui sejur de vis in aceasta vara. Am castigat acest un sejur in statiunea Mamaia, hotel Dorna, printr-un site care se ocupa de imaginea litoralui romanesc mai exact http://www.mamaia360.ro carora le multumim foarte mult.
    Drumul l-am parcurs cu masina proprie, aprox. 4ore, tinand cont ca aveam alaturi pe fetita noastra Irina de 1 anisor si 4 luni,sotul meu a condus prudent tot drumul.

Am ajuns la ora 13, si prima surpriza, (placuta) am fost cazati imediat. Am uitat de parcare... am avut norocul ca tocmai pleca o familie, am gasit un loc f. bun, lateral fata de intrarea in hotel. Trebuie sa remarc faptul ca parcarea era pazita si a fost gratuita.

Hotelul este cu 4 etaje, inconjurat de verdeata, copaci, mesteceni superbi, o terasa unde serveam masa, piscina cu sezlonguri gratuite si un bar cu program 10-23, daca bine imi aduc aminte. Restaurantul unde se servea masa (cei care doreau, eu am preferat terasa de langa piscina) era cochet, cu aer conditionat, si un barulet unde puteai servi bauturile free -2 feluri de vin, tarii autohtone, sucuri la dozator si cafea.

Ei, si acum intervine prima nemultumire si primul incident. Micul dejun incepea la ora 8. Dar dorinta noastra (a mea si a sotiei) era sa bem o cafea pe terasa, in liniste. La prima tentativa, am fost lasat in pace, am simtit doar niste priviri taioase din partea personalului. Dimineata urmatoare, un: domn: pe nume Paris (am aflat ulterior) mi-a atras atentia ca programul incepe la ora 8. Eu i-am raspuns ca nu doresc decat o cafea si nimic altceva. S-a aprins instantaneu, a inceput sa strige, a urmat un schimb de replici, ce mai, un gust amar care nu mi-a trecut nici azi... :). Un alt aspect negativ, in seara cand ne-am cazat, (era sambata) am prins o nunta, e drept in alt restaurant, alaturat, dar care a creeat o stare de disconfort.

Despre masa, nu am nimic de reprosat, din contra, am avut de toate, s-a mancat pe saturate, se vedea ca vor sa multumeasca turistii. Dimineata aveai ce alege, de la clasicele mezeluri si branzeturi, crenwursti, oua in mai multe feluri, salate pana la cereale, lapte, ceai, paine de toate tipurile, chiar si prajitor de paine, unde se facea coada. La amiaza, erau 2-3 ciorbe si o supa, felul 2 erau diverse combinatii: cartofi, orez, fasole cu tot felul de fripturi, de porc, pui, vita. Peste iar, in tot felul de aranjamente, intr-o zi era chiar si rondele de rechin. multe salate, nu sunt eu expert in bucatarie, ci doar la mancat... Cina era si ea diversificata, iar tot a doua seara am avut seri tematice, gen seara franceza, seara italieneasca, seara, greceasca. Apreciez faptul ca au "atasat" acestor seri o formatie micuta, cu o cantareata, care interpreta melodii din tara respectiva.

Plaja, se afla la aprox100-150. de metri de hotel, pe o alee serpuind printre masini parcate si spatii ale altor hoteluri. Este ingusta, dar nu aglomerata, am gasit loc pentru cearceafuri, sezlongurile erau contracost. Internetul in hotel nu stiu daca era wireless, stiu ca erau 2 calculatoare, doar unul avea internet, dar erau vesnic ocupate de copii. poate noaptea, tarziu...

Ce sa va mai zic? Dorna e un hotel pentru linistiti, pentru odihna si... ingrasare. Daca nu ar fi fost acel nea paris, pt. mine ar fi fost super. Ah, si inca un incident: barul de la piscina e singurul loc unde se serveste bere, la dozator. Intr-o seara, dupa un meci de fotbal vizionat in holul hotelului, suporterii au vrut sa sarbatoreasca. Nu au vrut, insa, si gazdele noastre. De aici, nemultumiti, vociferari, tot tacamul. Totusi, daca trag linie, cred ca a fost un sejur bun. Daca am omis ceva, va rog sa ma intrebati, sunt la primul rewiew si...fetita noastra a fost fascinata de broscutele testoase si gastele din gradina hotelului si de libelule care zburau seara.
    Totul a fost superb si ne-a placut foarte mult acest hotel.

RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua ,vreau sa incep prin a da un sfat tuturor celor care sunt inscrisi pe Mamaia360.ro...totul e real ,nimic nu e fabulatie.
    Eu sunt una din castigatoarele care a ajuns la hotel Tomis .Ce pot sa spun despre hotel ?mi-a placut absoult tot...camera,personalul mancarea,faptul ca aveam sezlonguri gratis.
    Imi placea dimineata pe plaja ca era o gramda de copii ce se jucau in nisip,de altfel si la intrarea in hotel erau o multime de carucioare,jucarii de apa de tot felul de la barcute la mingi ,delfini etc.Pentru doritori de distractii langa hotelul Tomis (la cam 200 de metri cred) e celebrul club de fitze Bamboo, si clubul Traffik fata in fata cu hotelul Tomis .
    Pe cei ce urmeaza sa vina la Mamaia ii sfatuiesc sa viziteze parcul de distractii de la intrarea in Mamaia,si sa nu plece din Constanta fara sa viziteze Delfinariul si Acvariul .Si bineinteles sa mearga si cu celebrele autobuze supraetajate(la ce caldura e afara sunt binevenite zic eu).